Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) obligă operatorii economici să afişeze preţul cel mai mare şi preţul cel mic al unui produs cu aceleaşi caractere de font, culoare, mărime, în cazul unor oferte.
Ordinul stabileşte condiţiile de informare corectă şi neechivocă cu privire la afişarea preţurilor produselor comercializate, atât prin vânzare directă, cât şi la distanţă, prin utilizarea/intermediul cardurilor de fidelitate sau altor instrumente de fidelizare a consumatorilor emise de către operatorii economici, pentru a facilita compararea preţurilor.
Horia Constantinescu, președinte ANPC:
În cazul unei vânzări directe, operatorii economici sunt obligaţi să informeze consumatorii, prin aplicarea pe produs sau în imediat vecinătate unde este expus produsul, cel puţin a preţului cel mai mare al produsului respectiv chiar dacă este afişat şi preţul redus ca urmare a folosirii unui card de fidelitate sau altor instrumente de fidelizare a consumatorilor emise de operatorul economic, utilizând pentru toate preţurile aceleaşi caractere de font, culoare, mărime şi alte caracteristici.