sâmbătă, iunie 22, 2024
AcasăIMPORTANTClienții Orange nu au putut efectua apeluri la 112 timp de 30...

Clienții Orange nu au putut efectua apeluri la 112 timp de 30 de minute

Avarie la rețeaua Orange miercuri, 13 decembrie. Numărul de urgență 112 nu a putut fi apelat din rețeaua Orange pentru aproximativ 30 de minute.

Compania Orange a trimis ieri un mesaj clienților pentru a-i informa despre o eroare de rețea privind apelarea numărului 112.

„IMPORTANT: În acest moment, o parte dintre clienții conectați la rețeaua Orange nu pot apela serviciul de urgență 112. Tratăm cu maximă urgență rezolvarea acestui incident. Situația este o excepție, am angrenat toate echipele pentru remedierea rapidă. Regretăm această situație și ne dorim ca impactul ei să fie minim.”

După aproximativ 30 de minute, avaria a fost remediată.

„UPDATE: Serviciul este restabilit și 100% funcțional pentru toți clienții Orange. Regretăm acest incident și analizăm cauzele tehnice pentru a preveni pe viitor o astfel de situație.”

Rețeaua Orange are aproximativ 10.000.000 de numere active.

CELE MAI POPULARE